Nová trať

Přání je otcem myšlenky a vlakové spojení Brniště – Mnichovo Hradiště dle uvedeného modelu pomohlo by regionu a konkrétním obcím. Postupné spojování míst, kde je nejvyšší nezaměstnanost s rozvinutými oblastmi může být řešením nejenom pro Liberecký kraj a Českolipsko…

Lidé potřebují práci – ne sociální dávky. Vláda by měla pomoci s investicemi ve prospěch občanů. Je prostě lepší miliardový záměr zrealizovat a dát lidem více příležitostí k zaměstnání a otevřít nové příležitosti, než „za nic“ rozdávat miliardy na podporách a sociálních dávkách. Toť můj názor…

Například ze Stráže pod Ralskem do Mladé Boleslavi by jízdenka stála dle současných tarifů cca 60 Kč. Výstavba nové třiceti kilometrové tratě by si vyžádala zhruba 100 milionů za 1 km. S využitím prostředků příslušných ministerstev a fondů EU nejde o neuskutečnitelný záměr.

Na nové trati by mohly provozovat osobní dopravu nejenom České dráhy, ale i soukromé dopravní společnosti. Je mi známo, že by o tento způsob dopravy zájem byl. Není od věci zamyslet se i nad využitím pro dopravu nákladní. Vše je o penězích, zdravém rozumu a transportní logistice.

Místo vkládání peněz do nekonečných „tunelů“… Co vy nato?

Radovan Bazger, 11.3.2014

Sdílení:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..